karinemelie.blogg.se

Train together, stay together

Publicerad 2015-01-05 21:56:39 i Allmänt,

 
Ja, träna är vad jag har gjort idag, lite annat också, men framför allt tränat. Jag och Marcus begav oss till gymmet och blev där i cirka två timmar. Kände att det fick bli en mjukstart efter att ha haft uppehåll i cirka 1 månad pga förkyldning.. inte helt återställd än, men lite lugnt skadar ju aldrig att köra ;) Fick bli en genomgång av hela kroppen för att mjukstarta lite. Vi prövar på ett nytt gym nu så vi kan träna ihop och måste säga att än så läne så gillar jag det starkt! flera maskiner som jag saknat finns så det är kul att köra lite nytt istället för det gamla vanliga som det blir när man får torka. Är bra att ha med pojkvännen också så man får lite tips på armar och rygg vilket är min svaget haha.
Körde med mina favoriter som jag fick med mig från fitnessfestivalen! har beställt hem lite nytt precis som ska komma i veckan så är bara att köra på och hoppas min förkyldning försvinner helt snart!
 
Denna kvällen har jag spenderat hemma hos mamma och pappa för god mat och film.  går blev det att åka hem till hans föräldrar för lite belgiska våfflor. Super gott! Blev även en massa mys och lek med Athena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela