karinemelie.blogg.se

23 Februari

Publicerad 2015-01-23 08:33:16 i Allmänt,



Ännu en morgon med sprägningar vilket resulterar till att jag är uppe tidigt, vilket lder till ännu mer serie tittande. Man kan la säga att börjar jag titta blir jag lite beroende...
Sitter just nu med min aminosyra och ska snart ta och fixa lite frukost innan det bär av för att träffa Natalie för lite gym och lunch innan jobbet.
 
Lönen har ju också kommit. Och jag har hittat sååå mycket som jag vill ha, som alltid.... Får se om man får klickat hem lite ikväll!

Kommentarer

Postat av: Oslofru

Publicerad 2015-01-23 09:57:59

Stackare, hoppas det går över och att ni får en fin helg :)

Postat av: princessmelis.com

Publicerad 2015-01-23 10:01:54

Åh önskar jag var hemma och kollade på serier en härlig fredag som denna! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela