karinemelie.blogg.se

Late night conversations are usually the ones that means the most

Publicerad 2015-02-09 10:16:57 i Allmänt,



 Lite bilder från helgen. I lördags blev det en frukost med Marcus på stan och lite shopping, dock hittade inte jag något.. Men det kompenserade jag igår med att beställa hem lite saker :) på kvällen blev det att åka hem till Fanny för super god mat, tårta och en massa prat om gamla minnen, perfekt lördag! Söndagen bestod också av en massa mat då det blev lite firande för Marcus pappa dom fyllt år. 

Nu sitter jag på bussen påväg in till stan för jobb i några timmar innan det blir träning och sen en visning. Äntligen har solen hittat till Varberg också! Så snart hoppas jag på att kunna byta ut min vinter jacka till vårjackan! 

Kommentarer

Postat av: Oslofru

Publicerad 2015-02-09 14:10:35

Så mysigt <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela