karinemelie.blogg.se

May the space between where I am and where I want to be inspire me.

Publicerad 2014-12-20 20:37:06 i Allmänt,

 
 
 
Idag är det Lördag och jag är äntligen ledig en hel helg! Kommer faktist inte ihåg när jag var det senast... Får bara vara glad att jag inte kommer behöva jobba helg något mer på ett tag nu. Jag och Marcus tog och lyxade till det lite extra idag med lunch på stan bestående av entrecote och oxfile vilket var otroligt gott! Mätta och belåtna åkte vi hem för att bara ta det lugnt.
 
Nu sitter jag i lägenheten och kollar på lite serier medans lägenheten över dundrar omkring, jo det är fest idag igen... kändes bra att man kom upp i tid imorse och satte på musik ( hoppas dom inte var allt för bakis där uppe)
 
Imorgon blir det att åka hem för lite julbak med familjen och klä granen som vi valde ut igår, ska även försöka ta mig till gymmet innan det, finally, efter 4 veckor är det dags igen! Är dock förvånad att mina siffror inte blivit sämre, snarare bättre !?? hur det nu är möjlig efter all skräpmat, men man får la bara tacka och ta emot ;)
 
Igår kom mamma hit med mina paket som ramlat ner i brevlådan, finns inget roligare än att få hem saker man beställt! Min efterlängtade kofta fanns b.la. med där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela